O spoločnosti     /     Projekty     /     Kariéra     /     Aktuality     /     Referencie     /     Kontakt
ĽudiaFirmyKrátkodobé semináreKompletná ponuka
Zoznam partnerov:
Otestujte sa On-line learning
     

Webinár: Vplyv digitalizácie na vedenie účtovníctva od roku 2022

AV   >   Semináre
Dátum konania:29. 11. 2021 - 29. 11. 2021
Miesto konania:ONLINE VZDELÁVANIE
Cena:60,- €
Cieľová skupina:Ste pripravení na elektronizáciu účtovníctva? Na tomto webinári si osvojíte všetky inštrukcie a návody na digitalizáciu účtovných dokumentov, ktoré budete musieť od 1. 1. 2022 ukladať do registra účtovných závierok už iba v elektronickej podobe. Lektorkou je Ing. Mária Horváthová, ktorá vás prevedie celou transformáciou vedenia účtovníctva z listinnej do elektronickej formy – vrátane účtovných záznamov, dokladov, archivácie účtovnej dokumentácie, požiadaviek preukázateľnosti či interných predpisov. Webinár vám poskytne aj množstvo ďalších praktických informácií, napr. ako pracovať s elektronickým podpisom, ako realizovať výmenu účtovných záznamov, ako budú prebiehať daňové kontroly alebo ako správne vypracovať povinný interný predpis na uchovávanie účtovnej dokumentácie a aký dátový nosič pre tieto účely môže účtovná jednotka využiť.
Registrácia:online, mailom, telefonicky
Zľavy:AVZV nie je platca DPH, Ceny sú konečné
Lektor:Ing. Mária Horváthová Dlhoročná odborníčka a metodička účtovníctva podnikateľov
Na objednávku:nie

Typ:Seminár
Požadované vzdelanie:Bez určenia vzdelania - nevyžaduje sa
Akreditácia:Bez akreditácie

Dni a časy konania:Harmonogram
13,00 – 15,00 – prednáška spojená s diskusiou
Popis:PROGRAM

Rovnocennosť listinnej a elektronickej podoby účtovnej dokumentácie
Účtovný záznam, účtovný doklad, požiadavky preukázateľnosti
Elektronizácia účtovníctva od 1.1.2022
Proces transformácie účtovného záznamu
Interný predpis na vedenie účtovníctva

Bonusy
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu
Videozáznam z webinára na 30 dní

AKO PREBIEHA VZDELÁVANIE A PRIHLÁSENIE SA ONLINE zašleme záväzne prihláseným
Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.
V prípade požiadavky fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje, resp. objednávku, inak platba v prospech účtu SK47 0200 0000 0031 7933 7255 VS RRMMDD v poznámke skrátený názov seminára, meno účastníka

Kontaktujte nás

Meno a priezvisko:
E-mail:
Správa: